Søk

DL1000A V-strom gul 2018

DL1000A_2018_gul-modell_side
169.900,-

ET EVENTYR - INGEN KOMPROMISS

Se DL1000A i 360graders Viewer her!

Veitilpassede offroadere har vært blant de mest solgte tohjulingene i Norge de siste årene og Suzuki V-Strom 1000 (DL1000) er en populær eventyrersykkel med den riktige kombinasjonen. Suksessoppskriften er en robust og høyreist MC med god vindbeskyttelse, lang fjæringsvei, stor drivstofftank, komfortabel kjørestilling og motorkarakter med solide krefter i nedre del av effektregistret.
V-Strom 1000 er konstruert for å takle alle utfordringer du som motorsyklist møter under ditt eventyr; lange etapper på motorveien, milevis med kjøring på dårlige veier, lange raske kurver på landeveien, små krevende kurver i fjellene, asfalt og grus. Basen er en ultrastabil lettvektsramme i aluminium og en råsterk 1037 kubikk V-twin. Og når dette kombineres med hypermoderne et antispinnsystem og et av de aller mest avanserte ABS-systemene som finnes på markedet, så får du en adventurepakke som gir deg trygghet og mange hundre mil med kjøreglede.
ABS-systemet på V-Strom 1000 er et lite eventyr i seg selv. ABSen er oppgradert med Suzukis nye Motion Track & Combination Brake System som assisterer føreren under plutselig hard nedbremsing – også i kurver – og hjelper føreren å fullføre den opprinnelige linjen i veibanen. Informasjon om motorsykkelens oppførsel blir kontinuerlig målt og overvåket av BOSCH five-axis IMU. Sensorer i begge hjul overvåker hele tiden hastigheten. Disse hastighetene, sammen med informasjon fra IMU-systemet og hvor mye bremsehendel/pedal er presset inn, blir kalkulert av ABS-enheten som sørger for å justere nøyaktig trykk på bremsevesken for at bremsekaliperne skal arbeide maksimalt uten å låse hjulene.
I tillegg kan dette kombinasjonssystemet øke trykket på bakbremsen når frambremsen oppnår et maksimalt punkt, for å stabilisere motorsykkelen. Dette skaper større stabilitet og bedre manøverbarhet gjennom kurven.
Traction Control benytter seg også av den kontinuerlige informasjonen fra hjulene, samt info om åpningen av gass-spjeldene, motorturtallet og aktuelt gir. TC kan justeres i tre trinn; 1, 2 og OFF. Trinn 1 griper litt inn, men tillater lett sladding. Trinn 2 griper inn tidligere og gir større trygghet. OFF er helt utkoplet.
Suzuki V-Strom 1000 byr altså på en miks av tradisjonell eventyrlyst og kjøreglede – og moderne teknikk. Det er en uslåelig oppskrift som er et ypperlig utgangspunkt for herlige eventyr gjennom hele sesongen. 

Høydepunkter:

  • Råsterk 1037 kubikk V-twin som tilfredsstiller utslippskravene uten at det har gått på bekostning av effekten.
  • Dreiemoment på 101 Nm ved 4000 rpm.
  • Slureclutch og 6-gir.
  • Low RPM Assist for myk og sømløs justering av motoren ved igangsetting og kjøring i lave hastigheter.
  • Startsystem som bare krever at du trykker en gang for å starte motoren.
  • Moderne og lett aluminiumramme som gir perfekt stivhet.
  • Eloksert og fullt justerbar forgaffel som tilbyr både perfekt komfort og suveren demping under aktiv kjøring.
  • Radailmonterte firestempel monobloc Tokico bremser foran.
  • Bosch ABS med MotionTrack Brake System for optimal bremsekraft og kontroll.
  • ABS med en helt ny kombifunksjon hvor det automatisk sendes mer trykk til bakbremsen når bremsetrykket foran stiger til et gitt nivå.

Slagvolum (ccm) 1037
Motortype 4-takt, 2 sylindre, 90° V-Twin
Boring & Slag (mm) 100,0 x 66,0
Kjølesystem Væskekjølt
Girtype 6-trinns, konstant utveksling
Fjæring foran Teleskopisk opp/ned gaffel, springfjær, oljedemping
Fjæring bak Link type, springfjær, oljedemping
Forbrems Skivebrems, dobbel
Bakbrems Skivebrems
Dekk foran 110/80R-19M/C 59V slangeløs
Dekk bak 150/70-17M/C 69V slangeløs
Total høyde 141,0 cm
Total lengde/bredde (tommer) 2285 x 865 mm
Salhøyde 85,0 cm
Bakkeklaring (cm) 16,5
Akselavstand (cm) 155,5
Bensintank (liter) 20
Vekt fulltanket N/A

Veiledende pris fra: 169.900,-

Veil. tilbudspris for 2019

AVGIFTSREDUKSJON!



Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste
Sammenlign