DL800RQ
Full oversikt
Den fem tommers store TFT-LCD-skjermen i fullfarge gir deg all informasjonen du trenger for turen din. Du kan automatisk eller manuelt bytte mellom dag- og nattmodus, slik at skjermen alltid er lett å lese uansett lysforhold. Når du svinger sportslig med V-Strom 800, viser den programmerbare turtallsindikatoren det ideelle tidspunktet for girskift.
Ingen distanse for lang
Mens du glir gjennom landskapet, er utstyret ditt trygt oppbevart i de vanntette side-koffertene og den praktiske toppboksen. Bak den høydejusterbare vindskjermen nyter du en komfortabel kjøretur, og selv etter mange timer sitter du fortsatt godt på det romslige, godt polstrede setet. Med en 20-liters drivstofftanken kan du nyte lange kjøreturer.
Enkelt og greit
Med et 19-tommers forhjul og de lette syv-eikede felgene i støpt design følger V-Strom 800 hver styringsimpuls med presisjon. De spesialutviklede Dunlop-dekkene gir sporty grep og stabilitet ved høy fart. For at du alltid skal stoppe trygt, griper de fire-stemplede radial-kaliperne kraftig om dobbeltskivene.
Som smurt
Hvis du liker en sportslig kjørestil, vil du elske den standardmonterte bi-direksjonale Quick-Shifteren. Den gir deg muligheten til imponerende akselerasjon uten clutching, nesten uten avbrudd i kraften. Med "blipper"-funksjonen kan du også gire ned raskt uten å bruke clutch, akkurat som proffene på racerbanen.
Kraftverksmotor
270-graders tenningsrekkefølge og 776 kubikk – det som kan høres ut som tørre tall, er faktisk oppskriften på den karaktersterke rekketoeren til V-Strom 800. Den gir deg den perfekte balansen mellom jevn, kontrollerbar kraft og en motor som elsker å dra på. Så raskt som den akselererer deg ut av de trangeste svingene, skyver den like suverent i lange kurve-kombinasjoner ved lavt turtall.
Kjøreopplevelse med aktiv sikkerhet
Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) hjelper deg å utnytte potensialet til din V-Strom 800. Ride-by-Wire-systemet overfører hver vri på gasshåndtaket til umiddelbar kraft. Med Drive Mode Selector finner du motorinnstillingen som passer best til de ulike forholdene, og i utfordrende situasjoner trer den tretrinns traction control eller ABS-en i kraft.