Søk

Turismo Veloce 800 Lusso RC

Turismo_Veloce_RC_side

Toppmodell med vesker

Det er lett å se at MV Agusta måtte tone ned den innholdsrike og suksessfulle racinghistorien da de skulle komponere en så solid gjennomført tourer som Turismo Veloce 800 Lusso. Her er komfort, lastekapasitet, myk kjørerespons, lavt drivstofforbruk, lengre serviceintervaller og alt annet som touringmotorsyklisten verdsetter.
Lusso er selve luksus-utgaven av MV Agusta Turismo Veloce 800. Det er ikke bare på grunn av det utseendemessige og designet, men på grunn av all teknikken og det ekstra utstyret den er utrustet med. Her finner du i tillegg de moderne elektroniske førerassistanse-systemene: MVCSC (MV Agusta Chassis Stability Control) og MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System) med siste generasjon Bosch ABS som gir føreren stor grad av trygghet.
Og i typisk MV Agusta-ånd bestemte produsenten seg for å adoptere den fantastiske elektroniske girkassen EAS 2.0. Den kjenner vi fra racerne – nå også på denne touringsykkelen. Mengden innovasjoner kommer godt til syne også på en modell som dette. Se bare på LED-lyktene, de fargede og lett leselige instrumentene med moderne TFT-teknologi, innebygd Bluetooth og tillater inntil 9 ulike enheter å bli paret, 2 stk USB-uttak og 12 V strømuttak.
Lusso-versjonen tar den enda et hakk med sine elektronisk justerbare støtdempere som er standard. Du får også varmehåndtak, sentralstøtte og en innebygd GPS-sensor med i pakken. MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso er spekket med detaljer som motorsyklister som elsker de lange turene vil sette pris på. Se bare på de to smarte reisekoffertene på 30 liter. Koffertene er elegant integrert som en del av motorsykkelen.
Det er kanskje chassis og de fabelaktige kjøreegenskapene som peker seg aller mest ut på MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso. Føreren har alle justeringsmuligheter elektronisk; Traction Control, kjøremodus og støtdempere. MVCSC 2.0-systemet styrer støtdempere fra Sachs både foran og bak. Her kan du sette opp sykkelen nøyaktig slik du ønsker den. Elektronikken overvåker hvordan sykkelen oppfører seg og systemet styrer hydraulikken for å gi deg den aller beste komforten. 

Høydepunkter:

  • 3-sylindret motor med 110 HK og 80 Nm.
  • Varmehåndtak.
  • Bluetooth med muligheter for paring av 9 ulike enheter.
  • MVCSC (MV Agusta Chassis Stability Control) med elektronisk justerbare støtdempere fra Sachs.
  • MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System) med 4 ulike kjøreprogram, også med muligheter for å lage et personlig tilpasset.
  • 8-trinns traction control.
  • Hydraulisk slipper clutch for rask giring.
  • Cruise Control.
  • Startsperre.
  • Integrert GPS-sensor.
  • Sentralstøtte.
  • Justerbar vindskjerm.
  • Kofferter på 2 x 30 liter.
  • Ekstra lange serviceintervaller.

Total lengde/bredde (tommer) 2125 x 910 mm
Motortype 4-takter, 3-sylindret, 12 ventiler
Dekk bak 190/55 - ZR 17 M/C bak
Dekk foran 120/70 - ZR 17 M/C foran
Bakkeklaring (cm) 14,0
Fjæring foran Marzocchi Opp-ned teleskopisk, hydraulisk gaffel foran.
Salhøyde 85,0 cm
Slagvolum (ccm) 798
Boring & Slag (mm) 79,0 x 54,3
Forbrems Doble, Ø320 mm flytende skiver av stål med Brembo 4-stemplet bremsekalipere.
Bakbrems Enkel stålskive med Ø 220 mm dia. bak.
Bensintank (liter) 21,5
Vekt fulltanket 192 (Tørrvekt)
Akselavstand (cm) 1445 mm
Fjæring bak Progressiv Sachs, enkel støtdemper med justerbar forspenning - Enkel svingarm med aluminiumslegering - bak.
Girtype 6-trinns, konstant utveksling

Veiledende pris fra: 249.900,-



Veil. tilbudspris for 2017. Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste