Søk

Brutale 800 Dragster RR Rød/hvit

Brutale_800_RR_Dragster_red_white_hovedbilde_MV
259.900,-

Passion

Dette er grunnmodellen som 800 RC er bygget på. Dragster 800 RR er også spekket med detaljer og moderne teknikk. Her får du en ekstremt potent og lekevillig tresylindret motor, du får et kompakt og lettkjørt chassis, mengder teknikk og et design som få kan matche.

Den 3-sylindrede motoren er en herlig kombinasjon av lett vekt, kompakte dimensjoner og klasseledende ytelser. Med 140 hestekrefter ved 13.100 rpm beveger den seg inn på hypersport-territoriet. Motoren snerrer med en rå lyd fra de tre eksospipene som er spesialdesignet for å gi ytelser helt i toppklassen. Vekten på motoren er bare 52 kilo. Den er et resultat av et ekstremt rasjonelt design. Det er benyttet racingteknologi for å skape de beste egenskapene og ytelsene.

Et lekkert LCD-panel skaper blikkfang. Her kan du styre Motor & Vehicle Integrated Control System (MVICS). Basert på en elektronisk kontrollenhet som er designet eksklusivt for MV Agusta, kan føreren nyte Dragster 800 RR i fire ulike kjøremoduser med MVICS. En av disse kjøremodusene tilbyr fullstendig personlig tilpasning på mange parametere, inkludert motorrespons, turtallssperre, styring av dreiemoment, følsomhet på gassen og motorbrems.

Traction control kan justeres i åtte ulike trinn. Eller du kan ha systemet helt frakoplet dersom du synes fri hjulspinn er underholdende. Justerbar styredemper kan også være hendig når det begynner å gå fort. Den kan justeres i 8 trinn. Støtdempere bak og forgaffelen er høykvalitetskomponenter fra anerkjente Sachs. Her har du også svært gode justeringsmuligheter for å tilpasse sykkelen nøyaktig dine behov.

For å dra maksimal utnyttelse av de gode ytelsene fra motoren kan føreren benytte seg av nye Quickshifter EAS 2.0 som tillater lynkjappe clutchfrie opp- og nedgiringer. Et slikt system for denne typen sykkel er svært innovativt. Nedgiringen blir ytterligere enklere med slipper clutch. Denne gjør giringen enklere ikke bare på bane, men også på landeveien.

Høydepunkter:

  • 3-sylindret motor med 140 HK og 86 Nm.
  • Hydraulisk slipper clutch for rask giring.
  • Styredemper som er justerbar i 8 trinn.
  • MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) med Ride by Wire og 4 ulike kjøreprogram, også med muligheter for å lage et personlig tilpasset.
  • 8-trinns traction control.
  • Quickshifter EAS 2.0.
  • Enkelsvingarm bak med progressiv justerbar støtdemper fra Sachs.
  • Opp-ned justerbar 43 mm framgaffel fra Marzocchi.
  • Racing-type radial front bremsekalippere.
  • Bosch ABS 9 Plus med Rear wheel Lift-up Mitigation som hindrer bakhjulsløft under ekstrem nedbremsing.
  • Eksklusiv enkelsal.
  • LED-lys bak.
  • Helt nytt instrumentpanel.

Total lengde/bredde (tommer) 2060 x 825 mm
Motortype 4-takter, 3-sylindret, 12 ventiler
Dekk bak 200/50 - ZR 17 M/C bak
Dekk foran 120/70 - ZR 17 M/C foran
Bakkeklaring (cm) 14,9
Fjæring foran Marzocchi Opp-ned teleskopisk, hydraulisk gaffel foran.
Salhøyde 81,1
Slagvolum (ccm) 798
Boring & Slag (mm) 79,0 x 54,3
Forbrems Doble, Ø320 mm flytende skiver av stål med Brembo 4-stemplet bremsekalipere.
Bakbrems Enkel stålskive med Ø 220 mm dia. bak.
Bensintank (liter) 16,6
Vekt fulltanket 167 (Tørrvekt)
Akselavstand (cm) 1380
Fjæring bak Progressiv Sachs, enkel støtdemper med justerbar forspenning - Enkel svingarm med aluminiumslegering - bak.
Girtype 6-trinns, konstant utveksling

Veiledende pris fra: 259.900,-



Veil. tilbudspris for 2017. Klargjøring- og registreringskostnader kommer i tillegg.

Legg til i min huskeliste